viernes, 30 de marzo de 2012

PLAN DE AXUSTE CARNOTANO TUMBADO POLA OPOSICION

La oposición tumba el plan de ajuste del gobierno carnotano para acceder al crédito estatal

carnota (NOTICIA DA VOZ DE GALICIA)

El alcalde de Carnota, Ramón Noceda, no logró que el pleno aprobase el plan de ajuste económico diseñado por el ejecutivo local, para acometer el ajuste económico del Concello. El regidor local trató, sin éxito, en una sesión extraordinaria celebrada el miércoles, de convencer a los ediles de PP y PSOE sobre la conveniencia de recaudar los ingresos suficientes para hacer frente al crédito ICO, de carácter estatal, al que quiere acogerse el Ayuntamiento para afrontar el pago de algo más de un millón de euros que se adeuda a proveedores.
Para el portavoz popular, José Oreiro, la iniciativa de la alcaldía, «máis parece un plan político e contraditorio que unha proposta seria de axuste económico». El líder de los populares aludió a que no se mencionan servicios claramente duplicados, que no se vislumbran perspectivas económicas favorables para el Concello y que lo único que se pretende es reducir los gastos en urbanismo.
Crítica de los socialistas
Por su parte, el portavoz socialista, Suso Campos, realizó una crítica global sobre la gestión del anterior y el actual grupo de gobierno. El edil del PSOE, señaló: «Aquí levamos anos sen pagarlle a ninguén. Si grave foi a xestión de Oreiro, non está a ser mellor a actual, xa que si o PP deixou sen pagar 850.000 euros, agora a débeda xa se incrementou noutros 250.000».
Suso Campos se refirió también a su situación en la corporación al señalar, «eu non podo aprobar un plan feito ás miñas costas. Non podo ser cómplice de despedimentos de persoal, sen saber si o seu traballo é necesario e eficaz. Non comparto a necesidade de incrementar os impostos aos veciños nunha situación de crise como a actual. O problema da débeda téñena que resolver o PP e o BNG, que foron os que nos levaron á crise económica actual».
El alcalde respondió a las críticas de la oposición señalando: «Tratamos de poñer en marcha un plan de aforro que faga posible a estabilidade económica do Concello. Para iso non pretendemos subir os impostos, senón actualizar as taxas pola prestación de servizos, que levan máis de dez anos sen modificarse. Eu non vou ser comparsa de ninguén, pero como alcalde teño unhas responsabilidades que teño que asumir».
En el transcurso de una sesión tensa y, en ocasiones, plagada de reproches entre los distintos miembros de la corporación se acordó, de forma unánime, solicitar un dictamen jurídico a la Diputación provincial para fijar las bases y proceder a la contratación de la casa de turismo rural de San Cibrán.
El alcalde explicó a la corporación: «Tentamos axilizar os trámites para alugar esta dependencia antes do verán». Por su parte, el popular José Oreiro, señaló: «Compartimos a idea do executivo, pero en aras de evitar problemas coma os acontecidos con ese recinto, é bo que se aprobe unha normativa o máis legal posible».


No hay comentarios: